dia @ dia @ dia?

Assalamualaikum wbt...
Salam perjuangan dan kasih sayang...

Ya ALLAH..
jadikan kami termasuk dalam golongan orang2 yang sentiasa ingat kepadaMU,
sentiasa bersyukur kepadaMU, sentiasa takut padaMU, sentiasa taat padaMU,
sentiasa kasih mesra kepadaMU dan sentiasa merayu dan berserah kepadaMU...
Wahai Tuhan kami...
terimalah taubat kami dan bersihkanlah dosa kami...
perkenankanlah doa kami dan teguhkanlah hujjah kami...
Ya ALLAH...
kurniakan hidayah kepada hati kami, dan kesaksamaan kepada lidah kami, dan hapuskan persaan dendam dari dada kami...
Ameen...


Malam ini seolah-olah ada benda yang terpacak di mata yang menghalang ianya tertutup.. langsung tidak terasa pun kehangatan tidur seperti malam sebelum ini. Entah kenapa kenapa fikiran terlalu celaru, hingga saya sendiri tidak tahu sedang memikirkan apa. Ini mungkin kesan kurang kebergantungan kepada ALLAH. kurangnya masa yang diberikan untukNYA...ya ALLAH,ampunkanlah hambaMU ini...selalu melupakan MU dalam banyak perkara.

Mungkin juga kerana memikirkan kerja yang bakal didepani selepas ini. kira punya kira, lebih dari 5 jugak program besar yang perlu disettlekan. tp itu dianggap sebagai medan latihan untuk mengajar diri ini berada pada lapangan susah..dan medan mendidik diri dan jiwa agar meletakkan setinggi kebergantungan pada ALLAH agar lebih rapat dan dekat dengan ALLAH. Hikmah dikurniakan semua ini adalah untuk menjadikan diri hamba ini meletakkan pada tempatnya agar terus beringat dan berusaha menjana kematangan pemikiran dan gerak kerja.

sahabat sekalian, mungkin ada yang tertanya tentang status YM saya.. Maaf dipohon dahulu sekiranya menimbulkan spekulasi dan pelbagai tafsiran terutama sahabatku Abdillah.. penjelasan khusus tidak dapat saya ceritakan, bila masanya tiba akan tahulah juga jawapannya. Namun, itulah salah satu yang menjadi kerunsingan besar yang melanda diri sekarang. InsyaALLAH, semuanya akan selesai segera. apa yang boleh saya katakan, ini melibatkan masa depan dan semua kita perlu lalui..maaf sekali lagi untuk segalanya..saya mohon tunjuk ajar yang ada banyak kesilapan..
dan insyaALLAH keberatan nie xkan membawa saya ke dalam stress yang di alami orang yang dlm video ini...hehe




Abdillah, teruskan usaha..apa2pun, ini mungkin sekadar ruangan luahan semata. Desakan hati memaksa untuk mintanya dikeluarkan walaupun hanya sedikit. Mungkin akan datang perkara ini dapat dirungkai dan dihurai malah diazhirkan dengan lebih telus dan terus..Akhir kata, teruskan perjuangan mennghdapi kesusahan..

0 comments:

Post a Comment

 
© 2009 - Kembara Hamba Munuju Redha | Free Blogger Template designed by Choen

Home | Top