Semalam???

Assalamualaikum wbt...
Salam perjuangan dan kasih sayang...

Ya ALLAH ya Tuhan kami,
Lapangkan bagi kami dada kami,
Dan mudahkan bagi kami tugas kami,
Dan lepaskanlah simpulan dari lidah kami,
supaya mereka paham oerkataan kami..
Ameen....

Setelah berakhirnya pengembaraan kemuncak gerak kerja PRK yang lalu, sekarang merupakan kerja pemfokusan kepada gerak kerja yang baru dan perlu dilaksanakan dengan sebaik mungkin. Selepas nie ada festival Kebudayaan Islam UMSKAL dan Biro pembangunan Remaja PSS menunggu dengan pelbagai komitmen yang diperlukan. InsyaALLAH dalam masa terdekat nie mohon doa sahabat2 sekalian agar pembentukkan Kelab Remaja Ukhwah Labuan dapat dilaksanakan dalam usaha membantu melahirkan penggerak dakwah baru di Labuan ini.

Mungkin kali nie hanya secebis tatapan kerana mmg sekarang otak kurang berfungsi sangat. Tapi hajat nak posting kuat sangat, takut2 nnt tangguh hilang plak rasa tu walaupun mungkin perkongsian dalam nie hanya berdasarkan perjalanan hidup yang dilalui setiap hari..

Kali ini, tatapan lagu santapan telinga yang mengigatkan tentang semalam yang perlu diingat untuk dijadikan pedoman dan pengajaran. Khas juga buat adik2, bersama menuju kebaikan dan pemantapan gerak kerja dengan semalam yang tersu memberi semangat...



Semalam......

0 comments:

Post a Comment

 
© 2009 - Kembara Hamba Munuju Redha | Free Blogger Template designed by Choen

Home | Top